środa, 7 czerwca 2017

I Rajd Motocyklowy im.bł.ks.Jerzego Popiełuszki.2017 r.Cz.I.

Uczestniczyłem w jednym etapie.Augustów-Suchowola.

 Rajd przyjechał już w piątek do Suchowoli,ja z JUREM dojechaliśmy rano na 6.30 na mszę.św.

 Gdy zajechaliśmy zaszedłem na plebanię,może dom dla pielgrzymów,gdzie chłopaki budzili się już do życia :) 

 Za bardzo nie przeszkadzałem,dałem zjeść i ubrać się,kilka fotek i poszliśmy na mszę.św do kościoła.

Jak łuk-to wiadomo-Suchowola.



                                           Na parkingu plebani.






Kolega z Legnicy przyjechał w deszczu,do tego z kapciem po drodze-szacun!












                            Uczestnicy Rajdu,w porannej rozmowie :) 




                                         Rzut z balkonu.


                Masz już ten album ? Ks.proboszcz z Suchowoli już ma :) 


                                            Nadjeżdża JUR.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz